Så fungerar EasyArr

Vår idé är enkel och lätt att förstå

  1. Det ska vara lätt att göra rätt
  2. Du ska aldrig riskera att arrangera med förlust
  3. Du ska kunna arrangera även om du aldrig gjort det förut
  4. Det ska aldrig kosta dig en krona att komma igång

Steg - för steg skapar du succéerna

Då fler arbetar på ett liknande sätt - eller åtminstone förstår hur andra räknar och planerar inför ett gemensamt arrangemang - kan fler hjälpas åt att maximera resultatet. 

Konstnärligt, ekonomiskt, logistiskt ... 

EasyArr gör det lätt för alla att göra rätt och därmed kan fler arrangemang bli en succé.


EasyArr gör alla de många steg man behöver gå igenom inför och efter ett arr både lättare och snabbare att ta sig igenom. Å inget blir glömt!


EasyArr gör det lätt att göra rätt

Kalkyler skapar
gemensam trygghet

Eftersom alla utgår från samma fakta blir det lätt att komma överens. 

"Om jag sänker mitt fasta pris... kan jag få xx% av överskottet...?" "OK! 

Digitala avtal ger alla justa villkor

Alla signerar avtal innan biljettförsäljning kan börja. Alla vet vad som gäller och ingen blir lurad.

Rapporter skapas utifrån ingångna avtal.

Helt riskfritt? Går det?

Ja - bli överens om vilken dag som biljetter ska vara sålda. Succén blir ett faktum.

Annars avbokas allt - utan kostnad för någon! Utan risk för någon. 


Läs mer om fördelar för de olika profilerna och andra användare

Lokalägare, krögare mfl

SOLO-artist

GRUPP-ledare

Arrangör

Publik

Sponsorer

Gemensamt för alla profiler är att alla kan starta ett arrangemang.

Publik och Sponsor skapar - om de själva vill starta ett arrangemang - en arrangörsprofil.